Зі слів виробника клієнти отримають еквівалент моделі Audi A4 allroad але за значно меньші кошти. На відміну від моделі C5 кроссовер з префіксом X матиме функціональний кузов та чисті лінії кузова. Побудований на платформі EMP2 кроссовер отримає бензинові та гібридні силові агрегати, які були розроблені для багатьох моделей концерну Stellantis. Доречі гібридна модифікація кроссовера Citroen C5 X буде доступна всього за 40 тисяч євро, при цьому конкуренти коштуватимуть трохи більше.
Всередині нового Citroen C5 X набагато більше місця як для пасажирів так і для багажу. Багажний відсік об'ємом 545 літрів здатен прийняти значну кількість речей та навіть збільшитись до 1640 літрів при розкладених задніх сидіннях. Центральна консоль C5 X демонструє можливості концерну Stellantis у розробці ергономічних та сучасних салонів. Концептуальний та водночас якісний інтер'єр додає привабливості кроссоверу навіть на фоні більш дорожчих німецьких моделей.
Під довжилезним капотом приховано силові установки різної потужності та ефективності. При цьому французи максимально зосереджені на нормах вихлопу Євро7, які вже незабаром будуть впроваджені на території Євросоюзу. Втім новачок демонструє технологічність не тільки зовні а і в середині. Комфортні сидіння та активна пневмопідвіска обіцяють незрівнянні почуття під час долання величезних відстаней. Плавність хода та кофорт є головними чеснотами кроссовера. Базовим силовим агрегатом стане 1,2-літровий бензиновий мотор на 130 к.с. Наступним варіантом планується 1,6-літровий 180-сильний двигун, який агрегатується з 8-ступеневим автоматом. Середня витрата пального не повинна перевищити 6 літрів на кожні 100 км пробігу.